Reversing camera doesn't always work XE 2017
Sometimes when reversing the reversing sensor screen shows up instead of the camera, and even if I push the camera button it still won't work. But could go back to the car 10 minutes later and it will be fine. Any thoughts?
I had the same problem as you it is the electric cable which is cut when opening the trunk it is fixed to the bodywork with an elastic clip each time the is opened the cable pulls and breaks over time it is a jaguar fault xe you have to cut it resoldered I'd this and it works perfectly
Bonjour, pourrais-tu me dire ou ce situe exactement ce câble s'il te plaît
[QUOTE=Alain321;2675005]J'avais le même problème que vous. C'est le câble électrique qui se coupe à l'ouverture du coffre. Il est fixé à la carrosserie par un clip élastique ; à chaque ouverture, le câble tire et finit par se casser. C'est un défaut de fabrication chez Jaguar : il faut le couper, le ressouder. Je l'ai fait et ça fonctionne parfaitement.[/QUOTE
]
[QUOTE=Alain321;2675005]J'avais le même problème que vous. C'est le câble électrique qui se coupe à l'ouverture du coffre. Il est fixé à la carrosserie par un clip élastique ; à chaque ouverture, le câble tire et finit par se casser. C'est un défaut de fabrication chez Jaguar : il faut le couper, le ressouder. Je l'ai fait et ça fonctionne parfaitement.[/QUOTE
]
Thread
Forum
Replies
Last Post
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)